Login
Register
Login
 
English
Język Polski
English
Current
Archives
Announcements
About
About the Journal
Editorial Team
Reviewers
Submissions
Peer review process
Code of ethics
Privacy Statement
Contact
Published :
2018-12-17
Vol. 2 No. 2 (2018)
red. Jeremy Dibble i Julian Horton British Musical Criticism and Intellectual Thought 1850–1950
Kamila Stępień-Kutera
DOI:
https://doi.org/10.56693/sc.89
Most read articles by the same author(s)
Kamila Stępień-Kutera,
Stanisław Moniuszko i inni kompozytorzy wobec poezji Adama Mickiewicza. Studium komparatystyczne Małgorzata Sułek (Musica Iagellonica 2016)
,
Studia Chopinowskie: Vol. 3 No. 1 (2019)
Kamila Stępień-Kutera,
Passionate Spirit – The Life of Alma Mahler Cate Haste (Bloomsbury Publishing)
,
Studia Chopinowskie: Vol. 4 No. 2 (2019)
Kamila Stępień-Kutera,
Beyond the Score: Music as Performance Nicholas Cook
,
Studia Chopinowskie: Vol. 1 No. 1 (2018)
Kamila Stępień-Kutera,
Fanny Hensel: A Research and Information Guide Laura T.K. Stokes (Routledge)
,
Studia Chopinowskie: Vol. 4 No. 2 (2019)
Kamila Stępień-Kutera,
The Diabelli Project Rudolf Buchbinder (Deutsche Grammophon/Amalthea)
,
Studia Chopinowskie: Vol. 5 No. 1 (2020)
<<
<
1
2
Details
Statistics
Authors
Download files
PDF (Język Polski)
Citation rules
Stępień-Kutera, K. (2018). red. Jeremy Dibble i Julian Horton British Musical Criticism and Intellectual Thought 1850–1950.
Studia Chopinowskie
,
2
(2), 93–95. https://doi.org/10.56693/sc.89
More Citation Formats
ACM
ACS
APA
ABNT
Chicago
Harvard
IEEE
MLA
Turabian
Vancouver
Download Citation
Endnote/Zotero/Mendeley (RIS)
BibTeX
Altmetric indicators
PDF Download
Article views
Kamila Stępień-Kutera
Publisher
Narodowy Instytut Fryderyka Chopina
ul. Tamka 43
00-355 Warszawa
tel.: (+48 22) 44 16 100
About:
Copyright 2022 by
Narodowy Instytut Fryderyka Chopina
OJS Support and Customization by
LIBCOM
Platform & Workfow by
OJS/PKP